lördag 5 november 2011

Gratis hemsida

Jag har även haft funderingar kring att starta upp min egen hemsida. Denna är just nu under uppbyggnad.
Problemet som jag stötte på var att eftersom jag ville pröva första att starta upp en hemsida och sen utvärdera om det är värt att betala för så sökte jag efter "en gratis hemsida". Många av företagen som utlovar en gratis hemsida har endast ett "pröva på" erbjudande.

Men jag hittade till slut rätt. Man får starta en egen gratis hemsida, utan förbehåll, men många olika funktioner. Vill man sedan efter ett tag utöka sin hemsida så går kan man uppgradera till premium.
Kanon! Jag är mer än nöjd!
Pröva du med!
En gratis hemsida hittar du på http://www.n.nu/?referrer=roligtforbarn.n.nu  det är busenkelt, även för nybörjare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar